Lillians foto

En blogg full av bilder

Min bild - Någon annan redigerar

Kategori: Porträtt


Moa och Sanya

Det låter väl lite soft att låta någon annan göra jobbet?! Den åsikten har kanske bara den som är en kratta på att redigera själv, vad vet jag...
Hur som helst har bästa BraKatarina en kul grej på sin blogg: man kan skicka in en bild som hon redigerar och gör en egen tolkning på. Vilken bra idé tänkte jag, speciellt när jag tänkte på denna bilden. Har liksom inte fått till rätt redigering på den och det här var ju ett kanontillfälle att få en av ett riktigt proffs som har gått på skola i ämnet och allting!

För övrigt, var får alla sina kalasidéer ifrån? Hoppar de på en i en mörk gränd eller ska man lägga fällben för en bra idé när den kommer promenerande på stan? Eller BästaKatarina kanske snodde helt fräckt från någon annan? Det gjorde hon rätt i i så fall! Mera sådant!
Och skulle någon springa på en kalasidé, bunta ihop den och spar den. Någon annan kanske kan få den om ni har fullt upp menar jag.

Bilden tycker jag i alla fall blev jättebra. Kul att någon annan tolkar den och lägger in sina känslor i den. Det blir ju andra glasögon på. Och är man bra på att redigera behöver man inte bli begränsad av det.
En vacker dag ska jag också bli bra på att redigera. Det kanske är samma vackra dag som jag läser GP till frukost? Men den kommer!

Kika gärna in till BästaKatarina. Hon bjuder på vardagskåserier, vackra bilder och träningsnack.
När jag blir stor ska jag träna lika mycket som henne.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Men å vad söt du är! Tack :)

    Och man lär sig massor av att faktiskt bara kika på andra bilder och sno så mycket man kan av ideer. Helt rätt! Faktiskt en sak de sa i kursen också. Sno det du gillar från andra och öva, öva, öva!

    Så himla kul att du gillade det och jag älskar din bild!

    2012-01-22 | 21:58:25
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • ina säger:

    Det är verkligen BästaKatarina! Och jag ska också träna lika mycket som henne när jag blir stor ;)

    2012-01-22 | 22:58:44
    Bloggadress: http://oneofthoseblogs.blogg.se/
  • Tess -Kervefors Foto & Media säger:

    SV: Tack så jättemycket Lillian! :)

    2012-01-22 | 23:37:43
    Bloggadress: http://kervefors.se/blogg
  • monika säger:

    Denna bilden känner man igen, kunde vara kul att ta en fotodag igen framöver....Kram Monika

    2012-02-05 | 14:18:18

Kommentera inlägget här: