Lillians foto

En blogg full av bilder

Before

Kategori: Natur


Det här är ju inte direkt den första bilden på natthimlen som kvalat in på bloggen. Den som är noga och analytiskt till sinnet kan nog snabbt räkna ut att detta är en i en lång rad natthimlar som passerat revy här inne. Det är inte utan att man börjar fundera över denna facination. Kanske var jag en vacker vit och ståtlig varg i mitt förra liv som gick igång rejält på stjärnklara nätter?

Fast handen på hjärtat har jag ju ganska lätt för att hålla mig från att yla när jag med beundran i blicken ser upp på den vackra natthimlen. Jag kanske bara var en vanlig fladdermus som gav sig ut på insektsjakt när månen hade vänligheten att lysa in i grottan och förstöra sömnen för mig.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Men WOW!

    Använder du stativ för att få till det så bra?

    Något jag inte skaffat ännu....

    2012-03-30 | 21:28:39
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • katarina säger:

    Stativ står på önskelistan ;)

    Gillar månen - går inte att få till utan stativ.



    Nu ska jag på kalas!

    2012-03-31 | 11:35:49
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: