Lillians foto

En blogg full av bilder

Stark och uthållig

Kategori: Hästar


Britannic

Efter att ha varit sjuk i nästan fyra veckor då jag gjort små lama försök att börja träna igen, eftersom jag hela tiden trodde jag höll på att bli frisk, är det helt underbart att kunna börja träna igen och känna att det inte är så förjordat tungt hela tiden.
Idag fick jag till ett riktigt kalaspass! Jag kände mig stark och uthållig och fick till en bra rytm med både andning och i löparstegen. En nästintill euforisk känsla.
Men jag kan ändå inte mäta mig med Brittans energi när hon blev utsläppt i padocken, även om jag var nära!

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Åh vilken lycka för dig - och underbar bild.

    Tyvärr fick jag skippa även dagens träning haha. Eller ska jag gråta... Nä, jag tar nya tag och vill bli HELT frisk nu!

    2012-03-17 | 16:03:42
    Bloggadress: http://brakatarina.se

Kommentera inlägget här: