Lillians foto

En blogg full av bilder

Flitens lampa lyser

Kategori: Havet

 
Sitter här med ett fånigt leende och småfnissar emellanåt. Och det är inget jag gör bara för att det är måndag eller så. Men det blir lätt så efter att man haft en sådan helg jag haft! Det var en helg i fotograferingens tecken och jag sitter och går igenom alla bilder nu.
I helgen var det ingen tid för det. Då var det tid för engagemang, nya vänner, foto, skratt och fotosnack. Och ännu mera fotosnack, kamerasnack, saker som äntligen gick i lås och bra väder. Jo, i hela tre timmar faktiskt. Man vill ju inte vara otacksam men det hade varit kul och det var några fler timmar med uppehåll men det viktigaste gick i alla fall att genomföra.
När jag är klar kommer det upp på bloggen. Men innan dess ska jag iväg på ännu en fotografering. Lite av en drömfotografering som jag haft ett tag nu och det ska bli så kul att äntligen få tillfälle att genomföra det!
 

Kommentarer

  • McRoger´s Christiansson säger:

    Havet är som musik, det har i sig alla själens drömmar och berör dem.
    Havets skönhet och storhet ligger i att vi tvingas ned till den egna själens fruktbara jordmån och möter oss själva i eget skapande när vi ger liv åt havets dystra ödslighet
    (C-G Jung)

    2012-10-23 | 12:54:32
    Bloggadress: http://www.rogerchristiansson.se
  • Katarina Ratcliffe säger:

    Hoppas att din fotografering gick bra idag! Tänkte på dig. Ser verkligen fram emot att se resultat sedan.
    Ha det gott. Måste lägga mig nu. ;)

    Svar: Den gick bra. Var lite i mörkaste laget i slutet bara men jag fick en hel del mysiga bilder på dem! De kommer upp på bloggen så småningom, har lite bildkö nu bara ! ;-)
    Lillian Christiansson

    2012-10-24 | 00:05:41
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina Ratcliffe säger:

    Härligt med bildkö!
    Samma här och först måste man ju fixa betaljobben...

    Svar: Försöker förklara det för Roger som inte har något tålamod alls! ;-)
    Lillian Christiansson

    2012-10-26 | 21:50:03
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: