Lillians foto

En blogg full av bilder

Weddingtime

Kategori: Bröllop

 
Så var det äntligen dags att visa er bilderna från vår arrangerade bröllopsfotografering förra helgen. Titta och njut, det gör jag! ;-)
 
 
 
 
 
 
 
Bästa Katarina hade trotsat febern dagen innan och satt sig på planet ner till mig vilket jag är väldigt glad för! Hon var med från andra vinklar med sitt megapixelmonster till kamera som jag inte alls är avis på... :-)
 
De duktiga modellerna Charlotte Brügge Lundgren och Axel Svensson gjorde definitivt rätt för sig på bild, vi tackar och bugar för deras insats! Jobbar gärna med er igen.
 
MUA:n för dagen, eller rättare sagt som skulle vara för dagen, hade gått och blivit sjuk. Min intet ont anande arbetskollega Malin Wiklander, som är en jäkel med smink fast hon inte vet om det, ändrade lördagens planer och hoppade glatt in och gjorde en hjälteinsats! Mitt ödmjuka tack för det.
 
Charlottes hår, där gjorde jag och Katarina en insats och den gick hem helt klart. Blev precis som jag tänkt mig!
 
Och buketten! Jag var nog blomsteraffärens jobbigaste kund den dagen. Men jag visste ju hur jag ville ha det. Inte bara en vanlig växt att hålla i handen, den skulle ju vara till Katarinas och min plåtning för sjutton! Men jag blev jättenöjd med den. Och de apdyra rosorna var helt outstanding, titta gärna lite extra på dem! ;-)
 
Ett stort tack till alla inblandade för att ni gjorde den här dagen så fantastisk!
 
Och råkar ni gå i bröllopstankar? Det är bara att höra av sig, jag är redo!
 

Kommentarer

  • Katarina Ratcliffe säger:

    FINT! Vad kul att se dina bilder :)
    Jag styrde upp namnen lite bättre hos mig också. Jag hade ju rätt, bara lite efternamn som saknades. Imponerad blev jag!

    Och ja, kameran är ju helt för underbar! Precis som de dyra rosorna... :D

    Svar: Tack snälla! :-)
    Lillian Christiansson

    2012-10-27 | 22:44:09
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: