Lillians foto

En blogg full av bilder

Stiligt söndagspar

Kategori: Hästar

 
Ja faktiskt, jag fotograferar ibland. Men det kan man inte tro när det ekar så mycket här inne på bloggen. Det är faktiskt ganska mycket på gång på fotofronten! Mer om det en annan dag.
För er som saknar mig mellan varven kan jag meddela att jag finns på Instagram och där är jag betydligt flitigare. litchiphoto heter jag där.
Förra söndagen spenderade jag ett par timmar på ett alldeles ypperligt sätt: kameran i handen och vackra hästar runt omkring mig. Och det stiligaste ekipaget var så klart Lotta och Xantippa!
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Men den här var ju bara för underbar!
    Herregud, jag har inte svarat på mailet kom jag på! Allt är upp och ner just nu. Sjuk, ingen telefon, mitt minne satt ju i telefonen. Hur gör man nu? ;)

    Svar: Gud, du är helt strandsatt alltså! :-)Tänk den tiden när man hade allt uppskrivet, typ en adressbok, kunde alla viktiga nummer i huvudet... Ja, du vet. Då var man inte så utlämnad till ett futtigt litet minne eller att det sitter i telefonen som man lämnat in! :-)
    Lillian Christiansson

    2012-09-17 | 12:26:09
    Bloggadress: http://brakatarina.se
  • Katarina Ratcliffe säger:

    Haha, jag kan inte ens mina söners nummer längre. Lika spännande varje gång telefonen ringer. Man vet liksom aldrig vem som ringer eller messar och hoppas på att jag minns alla viktiga möten :S
    Minns uppenbarligen inte att svara på mail... Min mans vän från England kommer den 12 oktober så jag måste skjuta upp. Känns så jädra trist!

    Svar: Ajdå! Då är frågan hur vi gör, jag har börjat boka upp folk för detta. Kan kolla om de kan helgen efter, skulle du kunna då?
    Lillian Christiansson

    2012-09-20 | 00:11:29
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina Ratcliffe säger:

    (Kan ju tillägga att jag hade glömt det. Jag funkar inte helt som jag gjorde förr. Tar väl tid att komma på fötter igen)

    2012-09-20 | 00:12:36
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina Ratcliffe säger:

    Den 19-20 oktober kan jag :)
    Kram

    Svar: Kalas! Håller på som mest att boka och arrangera! Kvinnliga modellen kommer snart upp på bloggen! :-)
    Lillian Christiansson

    2012-09-23 | 09:58:02
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina Ratcliffe säger:

    Låter jättespännande! Hör av dig om du vill ha hjälp med något!
    Kram

    Svar: Absolut! Vi får börja titta på detaljplanering så småningom också. :-)
    Lillian Christiansson

    2012-09-24 | 23:43:23
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: