Lillians foto

En blogg full av bilder

Aeroseum del 1

Kategori: Things and stuff

Först nyligen fick jag reda på att Aeroseum fanns. Vi hade lite planer på att åka på ett annat flygmuseum men då det låg flera mil hemifrån och Aeroseum verkade bättre så fanns det ingen anledning att åka över ån för vatten. Och det ångrade vi inte. Berget där alla flygplan och helikoptrar fanns hade mycket att visa och för en fotograf var det bara att tacka och ta emot och börja plåta.
 
 
Väl där fick jag bättrat på min samling av helikopterbilder. Den som började med att våra gröna vänner besökte oss på jobbet och jag lyckades plåta polishelikoptern och komma undan med det vilket en kollega inte gjorde.
 
 
Som sagt, mycket kul för en fotograf!
 
Men jag tror att kameran har alldeles tillräckligt med knappar att lära sig. Och det här var ändå en gammal helikopter, de nyare hade betydligt fler saker att hålla reda på. För att inte prata om Viggen och Draken. Där kan man snacka knappar och reglage att hålla reda på.
 
 
Mer bilder kommer. Det blev så många att jag tror det är bäst att dela upp dem i flera inlägg. Så länge får ni hålla tillgodo med dessa.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: