Lillians foto

En blogg full av bilder

Aeroseum del 2

Kategori: Things and stuff

 
Aeroseum finns ju nere i berget med sina plan och helikoptrar vilken innebär att det är inte något strålande solljus där. Trots dåliga ljusförhållanden levererade kameran, utan blixt! Okej, jag fick ha stor bländare och fick exponeringskompensera på en del ställen men det blev ju kalasbilder ändå.
Är fortfarande toknöjd med min kamera med andra ord!
 
 
Fler bilder till min helikoptersamling. Kan säga att jag passade på och det fanns flera fräcka helikoptrar att plåta.
 
 
Lite bomber och granater kanske? Ingen idé att försöka dölja att man har nollkoll. Men jag hade gärna lärt mig. Medan jag plåtar dem!
 
 
I förra inlägget fick ni se en bild inne från en helikopter som visade flera knappar och spakar. Men då ska vi ta en titt inuti ett av planen.
 
 
Nu syns inte riktigt vidden av alla reglage, klockor och knappar på denna bilden men om vi säger såhär: varenda möjligt utrymme framför och på sidan av piloten var fullspäckat. Och stora killen och mannen tyckte det var riktigt kul att få provsitta.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Vilket ställe! Det gillar jag! Och tänk dig bröllopsplåtning där! Varför kan inte folk ha plåtningar på lite roligare ställen..

    Svar: Det hade varit lite kreativt! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-08-14 | 21:36:22
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • McRoger´s säger:

    Draken & Viggen är pampigt ståtliga plan! :-) Nästa gång får det bli "Gripen"

    Svar: Absolut!
    Lillian Christiansson

    2013-08-18 | 16:23:55

Kommentera inlägget här: