Lillians foto

En blogg full av bilder

Energi

Kategori: Flera vovvar

 
Kors i klösamoset! Här har det varit många trevliga besökare vill jag lova. Började undra lite i går morse hur det kom sig att det fullkomligt snöade in kommentarer men sedan fick jag förklaringen. Den lilla vita madamen syntes på Blogg.se´s insida och med det fick vi många besökare som tittade in här.
Och jag kan bara tacka och buga för alla härliga kommentarer ni lämnat! Att läsa att det är härliga bilder och mysiga vovvar en så där 50 gånger är en riktig boost kan jag säga! Att läsa en massa sådant ger energi och värmer.
Och energi har denna lille kille kan jag säga! Vet inte hur många bilder jag tog på honom innan jag fick en där skärpan satt. Resten av bilderna är suddiga eller så ser man bara magen eller bakbenen. Och det var så han höll på dagen vi tillbringade på ön. Sedan sov han gott hela hela natten medan han blev vaggad av segelbåten.
Värre kan man ha det som liten vovve.
 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Haha, men han är ju en sådan charmör! Och det här med att stå stilla gillade som sagt var inte Milo heller...

    Svar: Visst är han! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-08-21 | 21:01:20
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Ida ♥ säger:

    Ååååh vilken söting dåå! super fin bild :)
    å du heter Lillian :') det gjorde min farmor med som inte lever längre :'(

    Sv: Hihi ja verkligen :') vad härligt och höra :)

    2013-08-21 | 22:25:18
    Bloggadress: http://photobylove.se
  • Emelie säger:

    fin bild! :)

    Ja reflexer måste man ha ;)

    2013-08-21 | 22:33:54
    Bloggadress: http://horsesandwe.blogg.se

Kommentera inlägget här: