Lillians foto

En blogg full av bilder

Ta helg

Kategori: Natur

 
Har en ytterst effektiv arbetsvecka bakom mig. Som exempel hade jag säkert skickat nästan 20 mail innan halv nio idag. Hoppas man mäter effektivitet i antal mail/timme...
Direkt när jag kom hem från min otroligt effektiva arbetsdag gav jag mig ut på en löparrunda. Den var riktigt kalas och jag tränade mycket på hållningen under rundan vilket kändes bra. Snart kan man missta mig för en riktig löpare, om jag springer snabbt förbi och det skymmer lite.
Till middag blev det grillad kyckling och bönsallad. Okej, en liten flaska cider stod och skrek i kylen efter mig så jag var tvungen att förbarma mig över den stackaren.
Sammanfattningsvis känns det riktigt kalas och jag är redo att ta helg!

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Det låter som en underbar kväll och middag!
    Och bilden var härlig den med. Tänk om jag skulle kunna se något annat än snö och is här någon gång..

    Svar: Jo tack, våren kan få komma när som helst. Jag är klar med vintern!
    Lillian Christiansson

    2013-02-11 | 16:00:28
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Jag med! Det var jag efter en vecka typ ;)

    Svar: Och vad är man inte nu då?? :-)
    Lillian Christiansson

    2013-02-11 | 20:27:44
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: