Lillians foto

En blogg full av bilder

Snart!

Kategori: Porträtt

 
Joråsåatt. Snart är det dags. Ett par timmar till i saltgruvan så är det dags för semester! Då behöver man inte sitta inne på ett välventilerat kontor med fleecetröja och titta ut på härligheten, då kan man vara ute hela dagen i solen. Och så mycket olika projekt jag har på gång nu så hinner jag inte jobba mer!
Känslan när man blivit klar med allt som behövde göras innan man går på ledighet är härlig. Jag har till och med rensat i mailkorgen, bara en sådan sak. Har väl en och annan liten sak jag kan göra imorgon men i övrigt får jag försöka ha ihjäl tiden på något bra sätt. Kan väl alltid störa några kolleger med en massa intressant pladder.
Det och gå hem tidigt låter som en hållbar strategi för morgondagen, den kör vi på.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Och jag tycker att jag känner igen henne :)
    Ha det så himla gott och njut av semestern. För nu är du väl hemma!

    Svar: Kan tro det. :-)Japp, nu är jag hemma och semestern har börjar, woho!!
    Lillian Christiansson

    2013-07-12 | 20:39:17
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: