Lillians foto

En blogg full av bilder

Stora killen

Kategori: Porträtt

 
"Du får inte lägga ut den någonstans, lova det!"
Sådant lovar jag aldrig. Klart jag ska lägga ut den och visa min goa kille. För det är inte lätt att fånga ljuskygga tonåringar på bild. Speciellt som de har en fotoglad mamma som har plåtat dem ett par gånger. För längesedan då. Och alldeles för mycket, som de själva tycker. Mamman hade förstås gärna fortsatt plåta...
 
Hur som helst, nu drar jag ut till ön. På återseende.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Fina killen!
    Och jag fick skit då jag lade upp en bild då sonen lånat dotterns prinsesskrona och glömt den kvar i håret.
    Jag kan ju förstå honom, men det var ju jädrigt charmigt!

    Svar: Haha, de går inte säkra när mamma har kameran i handen!
    Lillian Christiansson

    2013-07-25 | 11:15:25
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: