Lillians foto

En blogg full av bilder

Svart bälte någon?

Kategori: Things and stuff

 
Jag är jättedålig på att shoppa. Tycker inte det är så kul att springa i affärer och eftersom jag oftast inte tycker det är kul hittar jag sällan något. Men ibland blixtrar jag till och speciellt i vissa affärer. Som en gång då jag hade en bonuscheck, hittade köp en få en till gratis, handla över en viss summa och få en present.
Kom hem med en hel påse med spännande produkter och talade stolt om för mannen att idag hade jag minsann nästan tjänat pengar på att shoppa.
När jag sedan ställer in alla trevliga flaskor märker jag att hälften av det jag tyckte var fiffigt och att jag behövde hade jag tydligen redan.. Kalle med kollen uppenbarligen.
Nåja, nu lär det dröja till långt efter sommaren innan jag spänner ut lungorna och ger mig in i kommersen igen. Jag har ju dubbla flaskor så jag klarar mig ett tag.

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Och vilken snygg bild du fick till också :) Bra med shopping då!

    Svar: Haha, ja precis! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-06-02 | 19:42:41
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: