Lillians foto

En blogg full av bilder

Inspirationsflow

Kategori: Porträtt

 
Nä, jag tänker inte be om ursäkt. Vi bara kör och låtsas som om inget har hänt. Som om det inte varit galet tyst här inne ett tag nu.
Sedan sist har en trötthet värdig en sengångare haft mig i sitt grepp. Orkat jobba, komma hem och titta rakt fram. Och gå och lägga mig. Har lyckats få in några träningspass faktiskt men det var nog mer tur än skicklighet.
Redigeringskunskaperna har nått nya höjder efter lite slit och idogt arbete. Det gjorde att jag blev sugen på att ta fram bilderna från denna fotografering igen. Det var nog såhär jag tänkte mig när jag plåtade dem, för ungefär ett decennium sedan, och det är riktigt kul att de äntligen får komma till sin rätt.
Med sengångartröttheten som ständig följeslagare kan man lätt tro att jag varit helt inspirationslös. Det hade i alla fall jag förväntat mig. Men icke! Jag har så många idéer på roliga fotograferingar och fotoprojekt, fräcka smycken och målningar att jag nästan blir vimmelkantig. Jag vet, hur tokigt och ologiskt som helst!
Men det är bara att tacka och ta emot och köra på så länge man är inne i ett flow.
Denna veckan har jag till exempel smugit igång ett fotoprojekt lite smått. Och designat lite fina saker.
Håll koll på en blogg nära dig så får du snart se.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Den där tröttheten.. Det är ju november, mörkt och kallt. Snart blir det ljusare och då blir vi väl piggare. Jag har också inspiration, men det är ju aldrig ljust. Och så orkar jag inte ta ut kameran haha.
    Otroligt snygg bild!

    Svar: Precis, det räcker väl med november och Sverige. Behöver inte fundera på fler förklaringar...Tack! Kul att äntligen kunna göra den lite rättvisa. Och hon kommer synas fler gånger på bloggen så stay tuned... :-)
    Lillian Christiansson

    2013-11-17 | 23:54:22
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: