Lillians foto

En blogg full av bilder

Lördag!

Kategori: Porträtt Barn

 
En vecka i räserfart toppas med en produktiv lördag, känns gott!
Vad vi minns från veckan är träningsvärk, träning, lyssna på Ann Rosman när hon berättar om sina böcker, jättefina presenter till killarna, träningvärk, föreläsning om nyttig mat, träningvärk. Och ett rasande tempo i saltgruvan.
Men nu har jag köpt nya teleskopstavar och är redo att älga runt i backarna för att vässa formen till Halvvasan, eller snarare hitta formen. Kommentaren " Hur svårt kan det vara?" har vi haft möjligheten att ångra många gånger sedan vi kläckte den. Och då har vi inte börjat titta på tekniken ännu.
Men något borde jag väl komma ihåg från när vi åkte längdskidor i Skatås med klassen?
Tror jag gick i femman då...
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    UNDERBAR bild. Och längdskidor... Sist jag åkte ramlade jag precis hela tiden. Det slutade med att jag skrattade så jag kissade på mig i kylan. Ja, för jag ramlade i hästskit (som om inte kisset var nog alltså).
    Sedan dess har jag inte åkte längdskidor.
    Kanske dags att försöka igen :D

    Svar: Haha, ja det är nog dags att ge det ett försök! :-)
    Lillian Christiansson

    2013-10-21 | 15:04:52

Kommentera inlägget här: