Lillians foto

En blogg full av bilder

Love, peace and gurkan

Kategori: Porträtt Barn

 
Då sitter man här på söndagskvällen och undrar vad som hände, som så många andra söndagskvällar. Hur kunde helgen gå så fort? Och just den här kvällen, hur häftigt var inte det att stå och måla i kortbrallor och t-shirt, 12 oktober?! Sådana oktoberdagar kan jag tänka mig fler av, hit me säger jag bara!
 
Just nu sitter jag också och funderar, precis som gurkan. Men vi tänker nog på olika saker. Jag undrar exakt hur svårt det kommer bli att gå upp för trappan på jobbet imorgon. För hissen ska jag väl inte behöva ta? Lite knäböjarövningar ska väl inte knäcka så segt virke!
Eller...?
 

Kommentarer

  • Kristian säger:

    Fin bild!!

    Svar: Fin tjej! ;-)
    Lillian Christiansson

    2013-10-13 | 21:22:54
  • Katarina säger:

    Hon är för härlig!
    Och vad skönt att höra att även ni hade bar väder. Det var så varmt här igår att jag satt i tunn, uppknäppt skjorta och njöt av solen då Jossan red. Så kan det gärna vara fram till jul! Eller gärna juli...

    Svar: Juli är OK för mig!
    Lillian Christiansson

    2013-10-14 | 08:13:46
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: