Lillians foto

En blogg full av bilder

One in a million-veckan

Kategori: Porträtt Barn

 
Wow, vilken vecka! Sitter här lite småmosig efter ett par dagar men höga toppar och djupa dalar. Gäller att hålla i sig i en sådan livets bergochdalbana.
Som jag skrev tidigare råkade jag gå och vinna en startplats i Lidingöloppet 10 km. Om två veckor. Skulle ju bara tipsa om min bästa löparlåt (läs: den enda, brukar inte springa med musik!). Och de vassaste låtarna skulle vinna startplatser och jag tänkte att det är lugnt, jag vinner inte. Jo tjena!
Dagen efter går jag och vinner ett personligt mobilskal hos bästaKatarina. Så himla kul!
Vilken vecka som sagt!
Har bett mina kära vänner på fb om hjälp med att leta fram lite tävlingar där vinsten är en bil eller ett nytt kök. Hade ju suttit som en smäck vilket som och man ska ju smida medan järnet är varmt säger de. När man väl har något järn kanske... ;-) Det är  ju ändå bara fredag, har ju flera dagar kvar!
Och de dagarna ska jag bland annat passa på att hälsa på den här lilla tjejen. Fast hon har ju blivit stor sedan bilden togs förstås. De växer ju som ogräs i den åldern.
Fast först kanske jag ska ta en sväng förbi ICA och kolla om de har några färgglada talonger med spännande tävlingar!
 
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Ja, vilken tur-vecka! Och vilken söt bild!
    Om du nu råkar vinna något dubbelt så är jag här... :P

    Svar: Toppen, ska ha det i åtanke! ;-)
    Lillian Christiansson

    2013-09-14 | 22:23:20
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: