Lillians foto

En blogg full av bilder

Shira och Korall

Kategori: Flera vovvar

 
Är i början av ett fotoprojekt jag dragit igång och det gör att jag träffar lite nytt. Som dessa fina donnor till exempel, både två- och fyrbenta. Detta var för mig en helt ny ras och jag måste säga att jag gärna ser mer av Tjeckisk varghund, vilka fina vovvar!
Här är Anna med Shira, den lite lugnare damen, och Korall, tonåring och charmtroll som hade som grej att bita lite på folk hon träffade. Tur att man är hundvan så man inte fick sketslaget när hon anföll medan jag stod och pratade i telefon i hela två minuter. Det var bara att tala om för Mannen att vi fick prata en annan gång för jag hade en vilding som hoppade och bet i armarna så det var svårt att hålla telefonen.
Shira var den som slutligen fick vara med på bilden som kommer vara med i projektet. Mer om det kommer längre fram i en blogg nära dig
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    så fina!
    Alltså, jag är ju inge direkt hundrädd, men det är inga småbett man får av en sådan 😳
    Låter spännande med ett nytt fotoprojekt!

    Svar: Visst är de fina!Nja, hon smånafsade lite så det var ingen fara men hon var så otroligt rolig, blev alldeles såld! :-)
    Joråsåatt, fotoprojekt är roliga grejer, mer info kommer...
    Lillian Christiansson

    2014-11-03 | 21:43:56
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: