Lillians foto

En blogg full av bilder

Vovvar, vovvar, vovvar

Kategori: Flera vovvar

 
Korall
 
Den här veckan har jag tittat på en massa bilder på vovvar hela kvällarna så ni kan ju tänka hur bra jag har haft det! Detta blev resultatet av en efterlysning jag la ut om att jag sökte modeller. Höll tummarna för att någon skulle svara i alla fall. Till slut satt jag med ca 200 hundar som ville vara med. Jag vill ju plåta alla vovvarna! Inser dock att jag måste begränsa mig för att ha en möjlighet att ro projektet i land. Hur kul som helst i alla fall!
 
Shira

Inte alls lika roligt var det att höra att Shira inte finns med oss längre. Fina tjejen som jag hade plåtat bara några veckor tidigare! Matte blev i alla fall väldigt glad för bilderna hon fick på sin fina tjej. Själv är jag så tacksam att  våra vovvar mår bra och jag är glad för varje dag vi har tillsammans. De fyller ju dagarna med solsken även den gråaste novemberdagen. Gäller att komma ihåg det när det rusas så mattorna yr och soffan skallrar. En hel schäfer är ju lite mer än en katt på något kilo. Och ta två då som triggar varandra...
 
Shira och Korall

När jag plåtade Shira och Korall busades det en hel del i skogen och matte hade fullt upp med att samla ihop sina tjejer fint framför kameran. Det gäller liksom att ta dem i farten då. Men det är ju så det ska vara en söndag ute i skogen!
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Så himla goa!
    Snyggt jobbat!

    Svar: Ja visst är de goa de små damerna! :-)
    Lillian Christiansson

    2014-11-09 | 10:43:59
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: