Lillians foto

En blogg full av bilder

Utlottning

Kategori: Tävlingar



Mette firar 100 000 besökare på sin blogg med fest i en hel vecka. Det hon lottar ut är riktig mumma för en fotointresserad. Denna utlottningen är jag speciellt intresserad av och jag är beredd att sälja min själ till dävulen för att vinna den. Nu var det tack och lov inte ett krav för att få vara med så själen är intakt än så länge.

Så det är bara att hålla tummarna att jag vinner. Bloggar jag inte på ett par dagar beror det på att det är lite trixigt att göra det samtidigt som jag håller tummarna. Fast jag vet ju inte, har faktiskt inte provat att blogga samtidigt men det kanske är värt ett försök...

Kommentarer

  • * M E T T E * säger:

    Hehe, tur att inte jag står i skuld till djävulen och är beredd att byta bort den :-) fniss fniss! det var ett roligt inlägg!

    2009-09-08 | 21:21:26
    Bloggadress: http://mettesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här: