Lillians foto

En blogg full av bilder

Mina kära besökare

Kategori: Tävlingar

Nu är det så att jag kommit på den briljanta idén att vara med i en fototävling. Jag tänkte att ni, mina kära besökare, kanske vill stötta mig i detta och hejja på och kanske till och med gå in och rösta på mina bidrag?

Rösta gör ni genom att klicka på titeln för varje bild i detta inlägg, då kommer ni till tävlingen och där är det bara att klicka i för en tiopoängare!

Eftersom vi välsignats med vansinnigt mycket snö här på västkusten denna vintern så hade jag ju faktiskt en chans att skaka fram en vinterbild för en gångs skull.
Så, håll till godo, välj vilken/vilka bilder ni vill rösta på och kör igång! Och sprid till alla ni känner!!!

Vinner jag så delar vi äran allihop och har en hejdundrande bloggfest. Jag bjuder på snittar och bubbel.


Kommentarer


Kommentera inlägget här: