Lillians foto

En blogg full av bilder

Vackert ljus

Kategori: Sanya

Sanya

Härom dagen var det så himla fint ljus så jag drog med mig vår lilla fröken upp på vårt berg och fick henne att sitta på berget, tro det eller ej!
När jag får fina bilder på henne är det mer slump än skicklighet då hon inte har för vana att sitta vackert just där man ber henne utan hellre vill gå fram till matte och sitta brevid. Eller slicka i ansiktet. Eller göra något annat spännande. Men nu blev hon kvar efter att ha fått en massa godisar och matte tog tacksamt emot och kravlade runt på berget och plåtade för glatta livet!

Nu ska jag bädda ner mig i soffan och på sin höjd titta på en film. Kan tänka mig att äta lite snacks också. Är riktigt krasslig och har ont överallt så det är väl den form av aktivitet jag klarar av just nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: