Lillians foto

En blogg full av bilder

Julen

Kategori: Hozz

 
Men det är väl lite så man känner sig nu. Lite laid-back. Nya saker att pilla med, massa julgodis och god mat och inga tider att passa. Det kan till och med bli så busigt att man kollar på en film till frukost. En tecknad eller en magisk historia passar bäst så här års tycker jag.
När vi pratar om nya saker fick jag en riktig superjulklapp som jag hade önskat mig: ett paraplykit att använda till den externa blixten. Den som ligger i en låda och samlar damm ja. Nu ska det bli ändring på det! Men det förpliktigar också för då var jag ju tvungen att fixa så att kameran och blixten pratade med varandra, utan tråd... Men hör och häpna (jag häpnar i alla fall) jag lyckades tillslut!
Det här är bildbeviset. Ett stycke vovve nerklämd vid granen, ett stativ med paraply intryckt i dörröppningen och en fotograf krälandes utmed golvet. Bilden är knappt redigerad alls.
 
Oj vad jag och paraplyt/blixten ska umgås nu! Måste bara hitta villiga modeller. Som inte är hundar som omväxling...
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Åh! Visst är det fantastiskt!
    Jag är helt såld på mitt. Ny ska blixten användas med av mig också.
    Ska bli spännande att se fler bilder.
    Kram

    Svar: Ska bli så spännande att lära sig hantera det och äntligen få till det här med blixt!
    Lillian Christiansson

    2013-12-26 | 22:01:48
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: