Lillians foto

En blogg full av bilder

Födelsedagstjejen!

Kategori: Sanya

 
Jodå, så är det. Goa tjejen fyller år idag. Goa tjejen har blivit stor, hela fyra år har hon hunnit bli vid det här laget. Vi kallar henne inte längre Vita hämnaren vilket var namnet hon gick under när hon var valp. För det var bra drag på henne då, precis som nu. Även om hon har lugnat sig lite med åren faktiskt. Nu suckar inte killarna uppgivet och önskar att hon ska bli stor och lugn.
Hon är en glad lax, alltid på hugget som har tillbringat födelsedagen med sin flock och badat i havet, softat på altanen och ätit lammsylta.
Kan man ha det bättre på sin födelsedag?
 
Och hon är förlåten för att hon såg till att jag kraschade min tå i lördags. Lite. Men vi går inte in mer på det nu.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Åh, det var hon alltså!! Förlåt om jag sitter här ock skrattar.
    Själv hälsade jag på liten Milo i lördags. Han hoppade upp i mitt knä och lade tassarna runt halsen på mig och slickade bort allt smink och allt han kunde hitta i både näsan och öronen. De små liven är liksom förlåtna då.
    Och den här damen är ju underbar tycker jag! Grattis!

    Svar: Vad mysigt att ni kan hälsa på honom så ofta. Och hjärtat måste smälta lite när han välkomnar er så härligt!Jo, det var hon... :-)
    Lillian Christiansson

    2013-05-06 | 22:08:15
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/
  • Fotograf Yohanna Mårtensson - Fotograf i Hälsingland säger:

    Grattis till sötnosen! :)

    Svar: Hon hälsar och tackar! ;-)
    Lillian Christiansson

    2013-05-06 | 22:16:55
    Bloggadress: http://yohannafotograferar.blogg.se/
  • Katarina säger:

    Ja, man glömmer liksom vad det var som var jobbigt. Var Milo jobbig? Minns inte jag!!

    Svar: Precis! "Hon som är så go..." ;-)
    Lillian Christiansson

    2013-05-08 | 23:28:12
    Bloggadress: http://brakat.blogg.se/

Kommentera inlägget här: