Lillians foto

En blogg full av bilder

Världens bästa recept

Kategori: Hozz

 
Om du som jag älskar att gå i linne och kortbrallor och tycker att flip flop är den bästa uppfinningen sedan tvättmaskinen kanske du börjar känna dig lite blå såhär timmarna innan vintertiden smäller till med sitt mörker som en käftsmäll i ett leende ansikte. Till dig kan jag bara säga: det bästa receptet utan tvekan måste vara att ta med sig bästa vännerna och kameran och ge sig ut i den vackra höstskogen. Att bara ströva runt och insupa allt det vackra och dela det med sina vovvar i en virvlande höststorm går inte av för hackor.
 
Ja, jag gör vad jag kan nu när en flytt till en söderhavsö fortfarande inte är aktuell. Tur att man har sina vovvar som muntrar upp och sprider energi i en grå vardag. Eller snarare svart efter nattens tidsjustering.
 

Kommentarer

  • Katarina säger:

    Ja, man får liksom trösta sig med att det är så vackert! Och 12 grader kan jag leva med. Vill bara inte att det ska bli kallare...

    Svar: Precis, 12 grader är OK. Det är fortsättningen som inte är rolig...
    Lillian Christiansson

    2013-10-27 | 08:49:31
    Bloggadress: http://katarinaratcliffe.se

Kommentera inlägget här: