Lillians foto

En blogg full av bilder

Vår i luften

Kategori: Tävlingar

 
Efter att ha legat i sängen en hel dag i feber så det känns som man börjar utveckla liggsår var det riktigt härligt att febern äntligen släppte sitt grepp om mig idag. Och vilken dag att må bättre på! Tjena, våren är här liksom och det med besked.
Den lilla rundan jag orkade med vovvarna var helt underbar och jag ser fram emot att gå längre promenader med vovvarna i helgen.
Löpningen får vänta lite, hur taggad jag än är att ge mig på den med full kraft. Med en hosta som skulle göra en 80-årig rökgubbe blek verkar det vara lite dumt att utmana den med en löprunda just nu.
 
När vi nu ägnar oss åt lite lugnare aktiviteter fick jag nys om en fototävling på nätet för Sveriges gulligaste husdjur. Men hallå, de bor ju hemma hos oss! Jag började hur som helst leta i arkiven och hittade flera härliga bilder på vovvarna som jag tog förra sommaren. Jag blir alldeles glad när jag ser dem och sitter och ler lite fånigt för mig själv. Arketypen för en nördig matte som älskar sina små goa vovvsingar...
 
 
Efter lite sorterande och sållning kom jag i alla fall fram till att ett kort på dem var skulle vi ha med i tävlingen.
Så nu är jag ute och fiskar efter era röster!
Jag tänker inte strössla en massa vallöften kring mig som jag sedan inte kan hålla efter vi vunnit. Men jag kan lova en sak och det är att det är två ruskigt goa vovvar som är väl värda att vinna!
Fotografmatte skulle bli grymt glad också förstås...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: